Lediga jobb som Helpdesktekniker/Supporttekniker i Lidköping

Se lediga jobb som Helpdesktekniker/Supporttekniker i Lidköping. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Lidköping som finns hos arbetsgivaren.

IT-tekniker för installationsuppdrag

Vi söker en IT-tekniker för installationsuppdrag för vår kund i Skaraborgstrakten. Företaget är ledande inom livsmedelsindustrin. Detta är något för dig som är tillgänglig för start i höst och vill arbeta som IT-konsult under några månaders tid med att installera PC i kontorsmiljö. Ett perfekt tillfälle för att utöka ditt kontaktnät i branschen och att bygga på ditt CV inför framtida IT-karriär. Du kommer att vara en viktig spelare för Centric i vår fortsa... Visa mer
Vi söker en IT-tekniker för installationsuppdrag för vår kund i Skaraborgstrakten. Företaget är ledande inom livsmedelsindustrin. Detta är något för dig som är tillgänglig för start i höst och vill arbeta som IT-konsult under några månaders tid med att installera PC i kontorsmiljö. Ett perfekt tillfälle för att utöka ditt kontaktnät i branschen och att bygga på ditt CV inför framtida IT-karriär. Du kommer att vara en viktig spelare för Centric i vår fortsatta expansion i olika delar av Sverige.
Konsultuppdraget är på heltid och tidsbegränsat under en viss tid under hösten/vintern.
Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär.

Arbetsuppgifter
Rollen som installationstekniker innebär att du under några månaders tid kommer att installera datorer på plats hos vår kund. Du kommer att hantera datorer, PC, och installera med hjälp av SCCM och intune. Du kommer att vara behjälplig där det behövs och din känsla för service din tekniska problemlösningsförmåga kommer här väl till pass. Möjlighet att rådfråga vid behov finns då du kommer att vara en del av företagets IT-gäng under perioden.

Din profil och kvalifikationen
För att passa för rollen har du en kort startsträcka när det kommer till installation av datorer, PC. Du har grundläggande erfarenhet av SCCM och Intune och har tidigare installerat datorer på egen hand. Kanske har du läst en IT-inriktning på gymnasienivå eller har tidigare erfarenhet från IT-branschen.  Uppdragets karaktär kräver att du är flexibel och tillgänglig relativt omgående vid behov. Du har ett IT-intresse och en god problemlösningsförmåga, och har efter lite stöttning en förmåga att arbeta självständigt i din roll som installationstekniker. Som person är du serviceinriktad, vänlig och har en positiv inställning.
Låter det intressant? Tveka inte att registrera din ansökan redan idag!
Vad vi erbjuder
På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss
Centric är ett IT-företag med 380 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Linköping och Örebro. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen.
Linda Åkesson
+46 734 159 351
[email protected] Visa mindre

InQuire söker en supporttekniker

Om företaget InQuire är ett innovativt LogTech-företag med fokus på leveranslogistik. Vi arbetar tätt med namnkunniga företag inom detaljhandeln med Norden och Europa som bas. Med vår kompetens och erfarenhet, samt våra metoder och verktyg, hjälper vi våra kunder att hålla sina leveranslöften. Vi brinner för hållbara leveranser oavsett om vi pratar om miljömässiga, ekonomiska eller sociala aspekter. Att leveransen skall ske till rätt plats, i rätt tid och ... Visa mer
Om företaget
InQuire är ett innovativt LogTech-företag med fokus på leveranslogistik. Vi arbetar tätt med namnkunniga företag inom detaljhandeln med Norden och Europa som bas. Med vår kompetens och erfarenhet, samt våra metoder och verktyg, hjälper vi våra kunder att hålla sina leveranslöften.
Vi brinner för hållbara leveranser oavsett om vi pratar om miljömässiga, ekonomiska eller sociala aspekter. Att leveransen skall ske till rätt plats, i rätt tid och med ett leende från chauffören är för oss en självklarhet.
Är du noggrann, gillar att jobba i högt tempo tillsammans i ett team med hög servicenivå och vill vara med på vår resa framåt? Då kanske just du är vår nya kollega! Vi söker just nu en Supporttekniker till vårt kontor i Lidköping.
Du kommer att vara en del i vårt tekniska team med Teamledare som närmast dagliga stöd. Du omges av kollegor från alla våra processer och affärsområden och har tätt dagligt samarbete med alla interna avdelningar.

Hos oss får du:
Arbeta tillsammans med våra fantastiska och otroligt engagerade kollegor, kunder och samarbetspartners.
Vara med på InQuires hållbara resa och utveckling framåt.
Utvecklingsmöjligheter.
Vara en viktig del av vår företagskultur, IQulture.
Sitta tillsammans med dina nya kollegor i våra helt nya kontorslokaler i Lidköping.


Tjänstebeskrivning
Support av IT-infrastruktur och system som till exempel datorer, servrar, nätverk, backup, övervakning.
Support av affärssystem och kringliggande system som till exempel systemintegrationer, och att felsöka och lösa tekniska problem relaterade till Access-miljön.
Support i Microsoft Office-paketet så som Word, Excel och Outlook.
Support med krav på hög serviceinriktning
Beredskap att arbeta utanför kontorstider
Förmåga att anpassa sig till förändrade arbetsmiljöer och krav.



Vi söker dig som är:
Teknikintresserad med god problemlösningsförmåga och förmåga att identifiera och diagnostisera tekniska problem.
Förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera arbetsbelastningen.
Förmåga att dokumentera supportärenden och skapa användarmanualer vid behov.
Är serviceinriktad och gillar att arbete i ett lag där man hjälps åt
Har starka kommunikationsfärdigheter och förmåga att förklara tekniska problem och lösningar på ett enkelt och begripligt sätt.
Strukturerad och gillar ordning och reda
Resultatinriktad och gärna en tävlingsmänniska
Lösningsorienterad som gillar utmaningar som för andra tycks omöjliga att lösa.
Systematisk
Analytisk


Meriterande erfarenhet
Erfarenhet av att arbeta med Access-databaser och Access-programmering
Erfarenhet av att felsöka och lösa tekniska problem relaterade till Access-miljön.
Erfarenhet av att ge kundsupport via telefon, e-post eller chatt.
Relevant utbildning inom IT-support eller liknande område.


Placeringsort
Du är placerad på vårt huvudkontor i Lidköping. Resor kan förekomma i tjänsten.



På InQuire tror vi att de flesta människor har stor förmåga att utvecklas och att lära sig nya saker så länge man är nyfiken och har den rätta viljan. Stor vikt kommer därför att läggas på personlig lämplighet, engagemang, driv och attityd.
Våra kärnvärden som vi gärna berättar mer om när vi ses är:
Transparency
Relationship
Sustainability



Övrig information
Gå gärna och läs mer om oss på www.inquire.se och vill du veta mer om tjänsten, kontakta Niklas Sterner [email protected] alternativt 0708-52 60 52.
Ansökan mailas in till [email protected] där vi önskar att du skriver ner några rader om vad som lockar dig att söka denna tjänst och varför just DU skulle passa för denna roll.
Sista ansökningsdag är 15 augusti 2023. Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig skicka din ansökan så snart som möjligt.
Hoppas vi ses! Visa mindre

IT & Administrativ Support

Vi söker nu tjänst som IT & Administrativ Support. Denna roll avser att vara en flexibel administrativ funktion för att dels att ta hand om supportärenden inom IT, dels att vara behjälplig inom övriga administrativa funktioner. Din vardag I rollen som IT & Administrativ support kommer din vardag att innebära uppgifter så som: IT Supportärenden & felavhjälpning Felrapportering & dokumentering Dokumentation av arbetssätt Administration och underhåll av kund... Visa mer
Vi söker nu tjänst som IT & Administrativ Support. Denna roll avser att vara en flexibel administrativ funktion för att dels att ta hand om supportärenden inom IT, dels att vara behjälplig inom övriga administrativa funktioner.
Din vardag
I rollen som IT & Administrativ support kommer din vardag att innebära uppgifter så som:
IT Supportärenden & felavhjälpning
Felrapportering & dokumentering
Dokumentation av arbetssätt
Administration och underhåll av kund och artikeldata
Löpande lagerinventeringar
Ingå i telefonväxeln


Vem söker vi?
Vi tror att du är den i bekantskapskretsen som släkt och vänner ringer till när de har bekymmer med sin dator, skrivare eller telefon. Du hanterar ärenden så som ”Datan fungerar inte, men den gjorde det igår!” på ett professionellt, vänligt och hjälpsamt sätt. Ominstallation av operativsystem har du sannolikt gjort flera gånger tidigare.
Du är strukturerad och tycker om att organisera och förbättra arbetsflöden i din omgivning.
Tjänsten rapporterar till IT-chef.


Kvalifikationer
Flytande kunskaper i Svenska och Engelska
Kunskap i Officepaketet
Kunskap i M3 eller liknande affärssystem
Gymnasieutbildning med inriktning mot IT eller motsvarande



Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper.


Om Petainer
Petainer är en ansvarsfull producent av hållbara förpackningslösningar i PET-plast för drycker, livsmedel och kemitekniska produkter. Petainer strävar efter att designa samt producera innovativa produkter som innehåller hög andel av återvunnet material och kan återanvändas eller återvinnas. Inom Petainer finns åtta tillverkningscentra belägna för att finnas nära våra nyckelkunder i Europa, Amerika och Asien. Våra största anläggningar finns i Sverige och Tjeckien.
Totalt är vi ca 350 anställda inom Petainer gruppen och omsätter drygt 1 MDSEK. Vid fabriken i Lidköping är vi cirka 90 anställda och har en omsättning på ca 500 MSEK. Vi befinner oss i ett expansivt skede och ser framtiden med stor tillförsikt, både avseende nya produkter och marknader.
Läs mer på www.petainer.com


Vill du veta mer?
Vill du veta mer, kontakta Mikael Törnberg på e-post, [email protected] eller telefon 073-270 30 47.
Du är varmt välkommen med din ansökan på [email protected] Märk ansökan med “IT & Administrativ Support”.
Då urval och intervjuer sker löpande ber vi dig att skicka in din ansökan så snart som möjligt, dock senast den 31 mars. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Visa mindre

Onsite-tekniker till bolag i Skövde!

Om arbetet som Onsite-tekniker I rollen som Onsite-tekniker kommer du hjälpa till med felsökning av datorer, göra beställningar på konton och utrustning till personalen på kontoret, hjälpa användarna via telefon och face to face. Även lagerhållning av reservdelar, toners, kablar mm kommer du ha koll på, installera lokal utrusning i exempelvis konferensrum, hantera konton och visst säkerhetsarbete. Givetvis tillkommer sedvanliga arbetsuppgifter! Som Onsite... Visa mer
Om arbetet som Onsite-tekniker
I rollen som Onsite-tekniker kommer du hjälpa till med felsökning av datorer, göra beställningar på konton och utrustning till personalen på kontoret, hjälpa användarna via telefon och face to face. Även lagerhållning av reservdelar, toners, kablar mm kommer du ha koll på, installera lokal utrusning i exempelvis konferensrum, hantera konton och visst säkerhetsarbete. Givetvis tillkommer sedvanliga arbetsuppgifter!

Som Onsite-tekniker är du en viktig spelare för att kunden ska bli nöjd. Du drivs av att hjälpa användaren på bästa sätt och värdesätter goda kundkontakter. Den administrativa delen är stor och dokumentation av ärenden är ett naturligt inslag i det dagliga arbetet. Såklart är allt relaterat till IT, därav vikten av ditt genuina intresset för just IT/ teknik. För att nå bästa framgång i teamet hjälps ni åt och samarbetar!

Om dig
Vi ser gärna att du har en IT-utbildning i grunden, men har du ett stort intresse för IT räcker detta i en kombination med någon typ utav arbetslivserfarenhet inom IT. Helst ska du ha 1-3 års erfarenhet av arbetet som IT-tekniker, IT-konsult eller någon typ av IT-support.

Viktiga egenskaper är: analytisk, noggrann, social och strukturerad. Visa mindre

Supportmedarbetare

Är du vår nya Supportmedarbetare? Gillar du att göra kunder nöjda och har du en teknisk skicklighet? Upplever du att ovan stämmer in på dig, så kan svaret på första frågan mycket väl vara "Ja". Arbetsuppgifter Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden! Som Supportmedarbetare arbetar du i varuhusets tjänste- och servicecenter, där din främsta upp... Visa mer
Är du vår nya Supportmedarbetare? Gillar du att göra kunder nöjda och har du en teknisk skicklighet? Upplever du att ovan stämmer in på dig, så kan svaret på första frågan mycket väl vara "Ja".
Arbetsuppgifter
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer, tillsammans med dina kollegor, att vara att göra våra kunder 100 % nöjda varje dag - och att ha roligt under tiden!
Som Supportmedarbetare arbetar du i varuhusets tjänste- och servicecenter, där din främsta uppgift är att säkerställa försäljning och utförande av supporttjänster samt se till att Elgiganten Support driftas enligt företagets riktlinjer. Elgiganten Support ska, tillsammans med fortlöpande utbildning, säkerställa att Elgiganten på bästa sätt kan bistå kunderna i utvecklingen mot det digitala hemmet. Här finns bland annat moln- och säkerhetstjänster, tjänster som hjälper kunderna med leverans och installation, hjälp att komma igång med sin nya produkt och med support om något skulle inträffa.
Att arbeta för Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, är ordningsam, tar egna initiativ och gillar att ta ansvar.
Profil & Bakgrund
Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel, men inte ett krav. Du får en bra introduktion som kommer att förse dig med de kunskaper och expertis som du behöver samt som ger dig rätt förutsättningar att lyckas och trivas
Arbetsglädje
Här jobbar ett gäng personer som är drivna och intresserade i kontakt med kunder och kollegor. Vi är ärliga, ödmjuka och lyssnar på kunden och kundens behov. Vi söker en kollega som är en peppande, lojal och hjälpsam person som ställer upp för andra. Som löser problem som uppstår på ett effektivt sätt och håller dig uppdaterad på företagets produkter.
Vår kultur är viktig för oss och i stort sett allt som du gör som medarbetare på Elgiganten genomsyras av våra tre grundstenar: Ansvarstagande, Engagemang och Effektivitet.
De som har affärssinne, gillar att tävla och vill bidra till positiva resultat för företaget brukar trivas väl hos oss. Det är personer som gillar att utvecklas och tar sig an sina arbetsuppgifter på ett effektivt, strukturerat och noggrant sätt. Är du en av dem? Då gillar du säkert snabba förändringar och det faller sig naturligt för dig att ta egna initiativ. Vi kommer att ha kul tillsammans!
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
Avtalsenlig lön och pension
Generöst bonusavtal
Förmåner inom friskvård och personalköp
Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
Goda karriärmöjligheter
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Joachim på [email protected].
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering. Visa mindre

IT-tekniker till bolag i Skövde!

Om arbetet som IT-tekniker I rollen som IT-tekniker kommer du hjälpa till med felsökning av datorer, göra beställningar på konton och utrustning till personalen på kontoret, hjälpa användarna via telefon och face to face. Även lagerhållning av reservdelar, toners, kablar mm kommer du ha koll på, installera lokal utrusning i exempelvis konferensrum, hantera konton och visst säkerhetsarbete. Givetvis tillkommer sedvanliga arbetsuppgifter! Som IT-tekniker är... Visa mer
Om arbetet som IT-tekniker
I rollen som IT-tekniker kommer du hjälpa till med felsökning av datorer, göra beställningar på konton och utrustning till personalen på kontoret, hjälpa användarna via telefon och face to face. Även lagerhållning av reservdelar, toners, kablar mm kommer du ha koll på, installera lokal utrusning i exempelvis konferensrum, hantera konton och visst säkerhetsarbete. Givetvis tillkommer sedvanliga arbetsuppgifter!

Som IT-tekniker är du en viktig spelare för att kunden ska bli nöjd. Du drivs av att hjälpa användaren på bästa sätt och värdesätter goda kundkontakter. Den administrativa delen är stor och dokumentation av ärenden är ett naturligt inslag i det dagliga arbetet. Såklart är allt relaterat till IT, därav vikten av ditt genuina intresset för just IT/ teknik. För att nå bästa framgång i teamet hjälps ni åt och samarbetar!

Om dig
Vi ser gärna att du har en IT-utbildning i grunden, men har du ett stort intresse för IT räcker detta i en kombination med någon typ utav arbetslivserfarenhet inom IT. Helst ska du ha 1-3 års erfarenhet av arbetet som IT-tekniker, IT-konsult eller någon typ av IT-support.

Viktiga egenskaper är: analytisk, noggrann, social och strukturerad. Visa mindre

Elgiganten Lidköping supportansvarig

Är du teknikintresserad, målinriktad och utåtriktad kundvårdare – då har du det mesta av vad som krävs för att kunna göra ett fantastiskt arbete som Supportansvarig! I det dagliga arbetet möter du våra kunder för att avhjälpa och supportera i dagens teknik. Din främsta uppgift är att möta våra kunder och ge dem rätt support för just deras behov. Du kan anpassa ditt tekniska kunnande och förklara utifrån kundens kunskap. Du ingår i varuhusets driftledningsg... Visa mer
Är du teknikintresserad, målinriktad och utåtriktad kundvårdare – då har du det mesta av vad som krävs för att kunna göra ett fantastiskt arbete som Supportansvarig!
I det dagliga arbetet möter du våra kunder för att avhjälpa och supportera i dagens teknik. Din främsta uppgift är att möta våra kunder och ge dem rätt support för just deras behov. Du kan anpassa ditt tekniska kunnande och förklara utifrån kundens kunskap.
Du ingår i varuhusets driftledningsgrupp, du som teamledare är den som leder och fördelar det dagliga arbetet samt utvärderar och utvecklar medarbetarnas personliga prestationer inom ditt område och vi ser därför att du brinner för ett aktivt ledarskap.
Som Supportansvarig är du trovärdig och ärlig så kunden känner sig säker att lämna in sin produkt. Med din kunskap säkerställer du att ditt team är kompetenta inom vårt tjänsteutbud och följer rutiner i det dagliga arbetet. Syftet är att tillhandahålla tjänster och service som underlättar för kunderna i deras utveckling av det digitala hemmet. Du ansvarar för att ditt team når uppsatta mål och arbetar utifrån koncernens värderingar.
Arbetsuppgifter:
Fokus ska ligga på kunderna, för att det ska ske måste tiden effektiviseras. Ordningssinne och självständighet gör att du enkelt löser utmaningar. Här gäller det att hitta bemötandet som berör!
Rapportera teamets resultat
Utveckla och motivera medarbetare
Utbilda i tjänsteutbud
Hantering av kunddata
Ansvarsområden:
För att lyckas i tjänsten som Supportansvarig brinner du för teknik och gillar att lösa problem med kunden i fokus. Du är ambitiös, strukturerad och utgår alltid ifrån kundens bästa. Du fördelar arbetsuppgifterna, motiverar och coachar alla i teamet och genom att du är en god kollega hjälper du medarbetarna runt omkring dig att utvecklas.
Fördelar arbetsuppgifter till ditt team
Coachar ditt team mot utveckling
Säkerställer att individuellt/gemensamt uppsatta mål uppnås
Säkerställer att utförandet av tjänsterna följer uppsatta riktlinjer
Datasäkerhet
Vi söker en Supportansvarig som..
Har god dokumenterad erfarenhet av rollen
Visar stort engagemang och har uthållighet
Är strukturerad, resultatorienterad, ansvarstagande och driven
Är tydlig och kommunicerar väl samt verksamhetsnära
Utveckling på Elgiganten
Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit genom ett gott ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare med hjälp av en stor portion vanlig snällhet och sunt förnuft. Som stöd finns en stöttande varuhuschef och ett omfattande utbildningsprogram i ledarskap och personlig utveckling.
Har du massor av energi, är social och är bra på ditt jobb, kan vi garantera att du får både möjligheter och utmaningar hos oss. Vi investerar årligen över 50 mkr och 36.000 kursdagar i att utbilda och träna våra medarbetare inom produktkunskap, försäljning och kundvård.
Elgiganten erbjuder
Avtalsenlig lön och pension
Generöst bonusavtal
Förmåner inom friskvård och personalköp
Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare
Goda karriärmöjligheter
På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökanden oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Vi tror att detta bidrar till en mer dynamisk arbetsplats där allas unika erfarenheter och kompetenser gör oss bättre.
Ansökningar utvärderas löpande och hittar vi en passande Gigant kan rekryteringsprocessen gå snabbare än planerat. Frågor om tjänsten besvaras av Joachim på [email protected].
Tycker du detta låter kul? Då hoppas vi att du vill jobba hos oss!
Varmt välkommen med din ansökan.
Observera att vi använder oss av lämplighets- och personlighetstest i vår rekrytering. Visa mindre

Nordisk IT Servicedesk & Operation Manager till Eurofins

Nu söker Eurofins en duktig ledare till vår effektiva och välfungerande Servidecesk-funktion för våra 2.000 användare! Du kanske inte känner till oss men vi kan garantera att du känner till vårt arbete – allt vi gör har en positiv inverkan på liv, hälsa och miljö. Vilka är vi? Eurofins finns vid din sida varje dag, från maten du äter till de mediciner du litar på. Vi arbetar med de största företagen i världen och ser till att produkterna de levererar ä... Visa mer
Nu söker Eurofins en duktig ledare till vår effektiva och välfungerande Servidecesk-funktion för våra 2.000 användare! Du kanske inte känner till oss men vi kan garantera att du känner till vårt arbete – allt vi gör har en positiv inverkan på liv, hälsa och miljö.

Vilka är vi?

Eurofins finns vid din sida varje dag, från maten du äter till de mediciner du litar på. Vi arbetar med de största företagen i världen och ser till att produkterna de levererar är säkra, ingredienserna autentiska och att märkningen är korrekt.

Vi är en global ledare inom området Testing for life med mer än 55.000 medarbetare runtom i världen. Under de senaste 20 åren har Eurofins varit ett av de snabbast växande företagen i världen tack vare innovation inom teknik och service.

Vår verksamhet bygger på våra kärnvärden: Vår kund, Kvalitet, Yrkesstolthet tillsammans samt Professionalism och hållbarhet.

Din vardag hos oss

Du och din IT Servicedesk-organisation kommer att vara ansvariga för en effektiv 1:a och 2:a linjens support.

Du kommer att bidra till kontinuerliga förbättringar av IT-användarupplevelsen genom kundfokus och affärsförståelse. Du kommer att ansvara för 20 medarbetare som supportar cirka 2 000 anställda användare. Dina medarbetare arbetar både inom Servicedesk, 1:a och 2:a linjens support inom helpdesk samt ute på fältet runtom i Norden.

I ditt uppdrag kommer även följande ingå:

- Kompetensutveckling och motivation av dina medarbetare
- Resursplanering och schemaansvar
- Säkerställande av uppdaterd SLA med kunderna inom Eurofins
- Säkerställande av en effektiv incident- och problemhanteringsprocess
- Nära samarbete med IT-solutionsteamen
- Samarbete med intressenter från övriga verksamheten

Förutom detta kommer du även få en central roll i Eurofins stora IT-migreringsprojekt som förväntas pågå under en tvåårsperiod. Här blir du en viktig del i migreringsprojektet och förväntas också driva projekt kring nya och uppdaterade processer samt implementation av system och tjänster som t ex ServiceNow.

Vad kan vi erbjuda dig?

Hos oss bidrar våra medarbetare till en bättre värld. Det är en härlig och meningsfull känsla som skapar hög motivation och engagemang och gör att det känns extra bra att gå till jobbet varje dag. För rätt person finns det goda möjligheter att utvecklas inom koncernen. Dina kunskaper, färdigheter och personliga utveckling är Eurofins mest värdefulla tillgång och en förutsättning för framgång. För dig innebär detta möjligheter att få delta i spännande och utmanande projekt. Detta ger dig goda möjligheter att kontinuerligt utvecklas professionellt i en global koncern med god tillväxt.

Vem är du som söker?

Du ska vara en motiverande ledare inom IT-området som ser till att dina medarbetare bibehåller motivationen och utvecklas inom sina roller. Du ska ha minst 3-5 års erfarenhet av liknande roller, där även personalansvar ingått i dina arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du också har erfarenhet av att ha arbetat med projekt tidigare och har förmågan att hantera flera intressenter samt att du har erfarenhet av- och gärna certifiering inom ITIL. Du bemästrar svenska- och engelska väl, både i tal och skrift. Innehav av körkort är ett krav då resor förekommer i tjänsten.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du ska ha förmågan att kunna skapa nätverk med diverse kontakter och relationer som du får användning av för att uppnå uppsatta mål. Ditt ledarskap ska tydligt genomsyras av att du ger ditt team utrymme att utvecklas genom delegering, överlåtande av ansvar samt coachning. Vidare är kommunikation en viktig aspekt för att lyckas i rollen, där vi gärna ser att du har förmågan att kommunicera på ett klart, tydligt och strukturerat sätt.

Vill du veta mer?

I denna rekrytering har vi valt att samarbeta med vår partner Nexer Recruit och Magnus Fagerberg som du når på [email protected] eller 0730-429034. Vi rekryterar löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan ansökningstiden går ut, så sök redan idag!

Vi önskar få in din ansökan på engelska!

Anställningsform: Tillsvidareanställning, där provanställning tillämpas. Tjänsten avser heltid.
Arbetstiderna är förlagda till dagtid med goda möjligheter att påverka sina arbetstider.
Tillträde och månadslön enligt överenskommelse.
Placeringsort: Lidköping. Resor förekommer i tjänsten. Visa mindre

Starta din IT-karriär hemifrån, med Telenor och Webhelp!

Arbeta heltid med teknisk support hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige! Har du stort tekniskt intresse, är strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter! Som vår kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden, effektivt och med fokus på kundens bästa. Du kommer att en del av ett dynamiskt team med trevliga människor, en del finns på våra kontor, andra i olika delar av l... Visa mer
Arbeta heltid med teknisk support hemifrån - permanent från valfri placeringsort i Sverige!
Har du stort tekniskt intresse, är strukturerad och van att hålla flera bollar i luften? Då kan det vara dig vi letar efter!
Som vår kollega i det här teamet arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden, effektivt och med fokus på kundens bästa. Du kommer att en del av ett dynamiskt team med trevliga människor, en del finns på våra kontor, andra i olika delar av landet. Kanske din granne är en!
Viktigast av allt, du kommer alltid att ha din teamleader nära till hands, hen ser till att du får det stöd och den utbildning du behöver, och att din personliga utveckling står i fokus hos oss.
Den här tjänsten går ut på att du kommer att arbeta hemifrån permanent, dvs. även efter att pandemin avtar. På så vis får du möjligheten att starta en intressant karriär där du känner dig hemma!
Vi erbjuder dig ett jobb i ett multinationellt företag som växer kraftigt
Webhelp är ett snabbt växande företag där du kommer att ha mer än 60 000 kollegor i 40 länder. Blir du vår kollega kommer du att starta tjänsten med en gedigen utbildning, på heltid, i hantering av kundsamtal, ärendehantering och felsökningslogik. Utbildningen kommer, som detta #jobbjustnu , att ske helt på distans. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
Förmåner:
Fast månadslön
Kollektivavtal med Unionen
Friskvårdsbidrag
Utvecklingsmöjligheter

Dina dagliga arbetsuppgifter består av felsökning av de tjänster som vi förmedlar till kunden…
Ta emot inkommande samtal från befintliga kunder
Svara på frågor om bredband och TV-tjänster
Följa upp support-ärenden
Merförsäljning till befintliga kunder

Vi söker dig som helst har IT-inriktad gymnasie/YHutbildning, eller praktisk erfarenhet inom teknisk support och...
Vill hela tiden lära nytt och kan arbeta självständigt
Är en duktig problemlösare
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A & Engelska A)
Talar flytande Svenska och du känner dig bekväm med att hantera ett samtal på engelska
Kan hålla flera bollar i luften samtidigt
Är öppen för att arbeta kvällar och helger då det är ett krav
Det är meriterande om du har erfarenhet av något system för ärendehantering, kundinformationssystem, felsökningsverktyg, förståelse för nätverk LAN, WAN, WLAN.

Känner du igen dig? Ta då första steget i en resa med Webhelp - Sänd ditt cv nu!
START: 2021-11-29 och 2021-12-06
ANSTÄLLNINGSFORM: Tillsvidareanställning på 80% (börjar med 6 månaders provanställning)
ARBETSTIDER: Varierande under öppettiderna, 08:00-21:00 måndag-fredag, helger 10:00-19:00
PLACERINGSORT: Där du bor i Sverige, organisatoriskt kommer du att tillhöra vårat kontor i Umeå
Vi gör löpande rekryteringar och urval, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov. Visa mindre

Supporttekniker

Gillar du människor och teknik? Göliska IT söker serviceinriktad supporttekniker! Göliska IT är ett kommunalförbund som ägs av V6-kommunerna Götene, Lidköping, Skara, Essunga, Grästorp och Vara. Vi är de sex kommunernas sammanslagna IT-avdelning. Samverkan och kundfokus är fundament och framgångsfaktorer för vår verksamhet. Under vårt tak samlar vi vass kompetens och stor erfarenhet. Idag är vi 65 anställda som arbetar med IT-support, systemdrift, IT-rådgi... Visa mer
Gillar du människor och teknik? Göliska IT söker serviceinriktad supporttekniker!
Göliska IT är ett kommunalförbund som ägs av V6-kommunerna Götene, Lidköping, Skara, Essunga, Grästorp och Vara. Vi är de sex kommunernas sammanslagna IT-avdelning. Samverkan och kundfokus är fundament och framgångsfaktorer för vår verksamhet. Under vårt tak samlar vi vass kompetens och stor erfarenhet. Idag är vi 65 anställda som arbetar med IT-support, systemdrift, IT-rådgivning, digitalisering, nätverk, projektledning och kommunikation. Allt vi gör genomsyras med engagemang, delaktighet och handlingskraft. När du arbetar hos oss är du en av Göliska IT:s viktigaste tillgång – våra medarbetare!
Vad gör en supporttekniker?
Som supporttekniker ingår du i en grupp med sju personer som tillsammans utgör kärnan i vår kundsupport. Arbetet består främst av telefonsupport i förstalinjen till alla våra kunder i ägarkommunerna men även av närsupport där du åker ut till kunderna och löser deras behov på plats. Utöver detta även viss del andralinjesupport.
Vem är du?
Arbetet innebär omfattande kundkontakt som ställer krav på både en social och verbal förmåga. Du är en serviceinriktad problemlösare med en genuin vilja att hjälpa våra kunder med deras tekniska behov. Utöver dina personliga egenskaper skall du ha erfarenhet av IT-support och särskilt meriterande är kunskaper inom Microsoft 365.
Du behöver ha förmågan att ta till dig nya kunskaper och kontinuerligt bredda ditt kunnande för att kunna svara upp mot kundernas förväntan på vår kundsupport. Vårt mål är att minst 95 % av våra kunder skall vara nöjda eller mycket nöjda med den hjälp de får från Göliska IT.
Utöver ovanstående kräver arbetet att du kan uttrycka sig väl i både tal och skrift på svenska samt att du har B-körkort (för manuell växellåda).
Övrigt
Tjänsten vi erbjuder avser en visstidsanställning på heltid (vardagar, schemalagd dagtid) fram till och med 2022-10-31 med möjlighet till förlängning.
Vi arbetar med löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Visa mindre

Servicetekniker till Team Office i Lidköping

Är du en social person med ett brinnande intresse för teknik & service? Vill du vara med att bidra till den fortsatta positiva utvecklingen av Team Office verksamhet i Lidköping? Som servicetekniker får du ett roligt, fritt och omväxlande arbete. Sök redan idag. Att arbeta som Servicetekniker på Team Office. Arbetsuppgifterna för den här rollen är varierande men du kommer i huvudsak arbeta med installation, service, felsökning och reparationer av våra ... Visa mer
Är du en social person med ett brinnande intresse för teknik & service? Vill du vara med att bidra till den fortsatta positiva utvecklingen av Team Office verksamhet i Lidköping? Som servicetekniker får du ett roligt, fritt och omväxlande arbete. Sök redan idag.

Att arbeta som Servicetekniker på Team Office.

Arbetsuppgifterna för den här rollen är varierande men du kommer i huvudsak arbeta med installation, service, felsökning och reparationer av våra Copy & Skrivare. Du kommer ha ett stort kundnära ansvar. I rollen som Servicetekniker kommer du ha gamla Skaraborgs län som arbetsområde. För att komma igång ordentligt startar arbetet med en introduktionsutbildning. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider är måndag-fredag är 08.00-17.00.

I Jobbet ingår till exempel att

* Installation av Copy & Skrivare

* Felsökning och reparationer

* Hård och mjukvaruservice

* Support

* Kundservice och återkoppling

Vem söker vi?

Till rollen som Servicetekniker söker vi dig som är social och kommunikativ person med ett stort tekniskt intresse och förståelse. Som person motiveras du av att hitta lösningar på tekniska problem som uppstår och hela tiden ha det bästa för kunden i fokus. Du har B-körkort, tidigare erfarenhet av serviceyrket, gärna inom teknik. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med kundrelationer och kundbemötande.

Det är även önskvärt att du

* har fullständiga gymnasiebetyg

* har goda datakunskaper

* behärskar svenska i tal och skrift

* tidigare branscherfarenhet.

Sök tjänsten idag!

I den här rekryteringen samarbetar Team Office med Sigma Recruit och du kommer att bli anställd hos Team Office. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Stefan Larsson på telefonnummer: 0730–846816 eller via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2020-12-08.

Om Team Office.

Team Office Skaraborg arbetar med Copy, Skrivare och Dokumenthantering. Vi vill engagera oss i våra kunders verksamhet och framtid. Vi vill finnas där för att underlätta, effektivisera och kostnadsbespara. När en kund anlitar oss så garanterar vi ett gott utfört arbete med bästa möjliga kvalitet. Engagemang, kundnöjdhet och kvalitet – ord som vi vill sammanfatta Team Office med! Visa mindre

Teknisk support till mjukvarubolag

Vill du vara med på en resa i ett växande mjukvarubolag med höga ambitioner där det du gör kommer att efterfrågas och göra skillnad, på riktigt - och där du har väldigt stor chans att växa och utvecklas? Barkfors är ett lönsamt och expanderande mjukvarubolag inom logtech som vill utöka sitt kundsupportteam med en ny lagspelare - det är där du kommer in. Du kommer vara en mycket viktig del i att ge en grymt bra kundupplevelse i allt vi gör! Om rollen Rol... Visa mer
Vill du vara med på en resa i ett växande mjukvarubolag med höga ambitioner där det du gör kommer att efterfrågas och göra skillnad, på riktigt - och där du har väldigt stor chans att växa och utvecklas?

Barkfors är ett lönsamt och expanderande mjukvarubolag inom logtech som vill utöka sitt kundsupportteam med en ny lagspelare - det är där du kommer in. Du kommer vara en mycket viktig del i att ge en grymt bra kundupplevelse i allt vi gör!

Om rollen

Rollen som teknisk support hos oss innebär att du hjälper våra kunder med vårt transportledningssystem T5. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hantera komplexa ärenden. Vad menar vi med komplexa? Jo! T5 är ett affärssystem med många funktioner vilket skapar stora valmöjligheter för kunderna. Din roll kommer till stor del handla om felsökning åt kunds räkning och guida dem till en lösning, det innebär att du kommer få möjlighet att agera detektiv i olika problemlösningsärenden. När du har blivit varm i kläderna finns goda möjligheter att utveckla rollen till att också innehålla utbildning och implementation.

På Barkfors är grit en viktig del i jobbet. Det innebär att vi är ihärdiga, beslutsamma och vågar ta oss an utmaningar tillsammans. Förutsättningarna är inte alltid optimala och riktlinjerna satta - som livet i allmänhet kan vara. Detta mindset känner du igen dig i ????. Vi är mitt uppe i en intern förändringsresa där vi ser över arbetssätt, processer och rutiner mer anpassat för vår nya kostym. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.

Om dig

För att må bra, trivas och bli framgångsrik i rollen är din inställning lika viktig som din erfarenhet. För att kunna avgöra vilken typ av lösning kunden behöver ser vi att du har med dig en teknisk bakgrund. Hur kan denna tekniska bakgrund se ut undrar du? Du kanske har arbetat med IT inom transportbranschen och kanhända jobbat med något transportledningssystem? Eller så har du pluggat systemutveckling men tycker det är minst lika roligt att hjälpa kunder, om inte roligare? På plats arbetar utvecklarna mycket i C# och , vi ser att det kommer underlätta starkt för dig om det är något du jobbat lite grann med.

Dina kollegor och vänner skulle beskriva dig som en person med mycket energi och som tycker om att ta tag i saker på egen hand. Du är orädd och gillar att ta kontakt med andra och har förmågan att lyssna in, läsa av situationen och säkerställa att det som utlovas också blir gjort.

Då våra kunder till stor del finns i Sverige behöver du kunna kommunicera obehindrat i både tal och skrift på svenska.

Låter det intressant - kontakta oss!

Låter det här som ett team, en arbetsmiljö och kultur du skulle kunna trivas i - då vill vi gärna höra mer från dig! Sök jobbet, connecta med oss eller dela detta med någon du tror skulle passa in.

Har du frågor om tjänsten, teamet eller företaget hör du av dig till Jens Nyed, Business Operations Manager.

Vilka vi är

Barkfors kärnprodukt är mjukvaruprogrammet T5; ett transportledningssystem fullspäckat med finesser för att förenkla och förbättra transportföretagens dagliga arbete.

Bolaget har en ledande position på den svenska marknaden, och våra kunder arbetar med transport och logistik. De kan vara alltifrån stora lastbilscentraler till mindre åkerier samt företag inom renhållningssektorn.

Idag är Barkfors över 20 anställda som tillsammans jobbar för att utveckla system och kundrelationer.

En del av Progrits

Barkfors är en del av Progrits - en nordisk mjukvarukoncern med ett tiotal entreprenörsdrivna bolag inom branscherna fordon, e-handel/logistik och resor. Vi drivs av teknisk innovation, med kravet att kundnyttan alltid står i centrum.

Att vara en del av Progrits innebär ökade möjligheter för utveckling både för oss som företag och för dig som anställd, och samtidigt större trygghet.

Är du som oss, tror vi att du vill känna meningsfullhet på jobbet - och vara med om att göra Barkfors till ett ännu bättre och roligare ställe att jobba på. För roligt är viktigt - jobbet är en för stor del av livet för att inte ha kul. Visa mindre

Vi söker en driftig medarbetare inom användarsupport

Vi söker dig som vill arbeta medteknisk support på enintressant myndighet i Såtenäs! Har du erfarenhet av IT-support, tycker om att ge förstklassig service och vill fortsätta att utvecklas inomområdet? Välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vår kund ären statlig myndighet med ett viktigt samhällsuppdrag. Myndigheten samarbetar medandra myndigheter och aktörer inom Sverige men också internationellt. Uppdraget är förlagt i Såtenäs och förväntas påbörja un... Visa mer
Vi söker dig som vill arbeta medteknisk support på enintressant myndighet i Såtenäs! Har du erfarenhet av IT-support, tycker om att ge förstklassig service och vill fortsätta att utvecklas inomområdet? Välkommen med din ansökan!

Om uppdraget

Vår kund ären statlig myndighet med ett viktigt samhällsuppdrag. Myndigheten samarbetar medandra myndigheter och aktörer inom Sverige men också internationellt. Uppdraget är förlagt i Såtenäs och förväntas påbörja under hösten eller enligt överenskommelse.Uppdragslängden är 6 månader med god chans till förläning och omfattningen ärheltid.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du att arbeta med användarsupport av myndighetens interna system. Vidare arbetar du med drift, installation, felsökning och underhåll.Du kommer attge stöd till slutanvändare på plats och via telefon.För att trivas i rollen bör du vara öppen och social med god kommunikationsförmåga. Det är viktigt att du är självständig men samtidigt har god samarbetsförmåga.

Dina kvalifikationer

- Eftergymnasial utbildning med inriktning IT alternativtmotsvarande kunskaper inhämtade genom meriterande tjänstgöring
- Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift

- Erfarenhet av installation, underhåll och felsökning

- B-körkort

Vad vi erbjuder dig

Som konsult via oss på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig Konsultchef, Linda Solini, [email protected] eller

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på [email protected] alternativt 08-84 53 00.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Supporttekniker

Gillar du människor och teknik? Göliska IT söker två serviceinriktade supporttekniker! Göliska IT är ett kommunalförbund som ägs av Lidköping, Skara, Vara, Götene, Essunga och Grästorps kommuner. Vi är de sex kommunernas sammanslagna IT-avdelning. Samverkan och kundfokus är fundament och framgångsfaktorer för vår verksamhet. Under vårt tak samlar vi vass kompetens och stor erfarenhet. Idag är vi 63 anställda som arbetar med IT-support, systemdrift, IT-rådg... Visa mer
Gillar du människor och teknik? Göliska IT söker två serviceinriktade supporttekniker!
Göliska IT är ett kommunalförbund som ägs av Lidköping, Skara, Vara, Götene, Essunga och Grästorps kommuner. Vi är de sex kommunernas sammanslagna IT-avdelning. Samverkan och kundfokus är fundament och framgångsfaktorer för vår verksamhet. Under vårt tak samlar vi vass kompetens och stor erfarenhet. Idag är vi 63 anställda som arbetar med IT-support, systemdrift, IT-rådgivning, digitalisering, nätverk och kommunikation. Allt vi gör genomsyras med engagemang, delaktighet och handlingskraft. När du arbetar hos oss är du en av Göliska IT:s viktigaste tillgång – våra medarbetare!
Vad gör en supporttekniker?
Som supporttekniker ingår du i en grupp med sju personer som tillsammans utgör kärnan i vår kundsupport. Arbetet består främst av telefonsupport i förstalinjen till alla våra kunder i ägarkommunerna men även av närsupport där du åker ut till kunderna och löser deras behov på plats. Utöver detta även viss del andralinjesupport.
Vem är du?
Arbetet innebär omfattande kundkontakt som ställer krav på både en social och verbal förmåga. Du är en serviceinriktad problemlösare med en genuin vilja att hjälpa våra kunder med deras tekniska behov. Därför är en teknisk bakgrund meriterande men vi värderar din servicekänsla och inställning högre.
Du behöver ha förmågan att ta till dig nya kunskaper och kontinuerligt bredda ditt kunnande för att kunna svara upp mot kundernas förväntan på vår kundsupport. Vårt mål är att minst 95 % av våra kunder skall vara nöjda eller mycket nöjda med den hjälp de får från Göliska IT.
Utöver ovanstående kräver arbetet att du kan uttrycka sig väl i både tal och skrift på svenska samt att du har B-körkort.
 
Tjänsterna vi erbjuder avser allmän visstidsanställning på heltid (vardagar, schemalagd dagtid) fram till och med 2020-12-31 med möjlighet till förlängning.
Nu väntar vi på ditt mail där vi får veta mer om vem du är och vad du gjort innan. Visa mindre

Servicetekniker till Team Office i Lidköping

Är du en social person med ett brinnande intresse för teknik & service? Vill du vara med att bidra till den fortsatta positiva utvecklingen av Team Office verksamhet i Lidköping? Som servicetekniker får du ett roligt, fritt och omväxlande arbete. Sök redan idag. Att arbeta som Servicetekniker på Team Office. Arbetsuppgifterna för den här rollen är varierande men du kommer i huvudsak arbeta med installation, service, felsökning och reparationer av våra ... Visa mer
Är du en social person med ett brinnande intresse för teknik & service? Vill du vara med att bidra till den fortsatta positiva utvecklingen av Team Office verksamhet i Lidköping? Som servicetekniker får du ett roligt, fritt och omväxlande arbete. Sök redan idag.

Att arbeta som Servicetekniker på Team Office.

Arbetsuppgifterna för den här rollen är varierande men du kommer i huvudsak arbeta med installation, service, felsökning och reparationer av våra Copy & Skrivare. Du kommer ha ett stort kundnära ansvar. I rollen som Servicetekniker kommer du ha gamla Skaraborgs län som arbetsområde. För att komma igång ordentligt startar arbetet med en introduktionsutbildning. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider är måndag-fredag är 08.00-17.00.

I Jobbet ingår till exempel att

* Installation av Copy & Skrivare

* Felsökning och reparationer

* Hård och mjukvaruservice

* Support

* Kundservice och återkoppling

Vem söker vi?

Till rollen som Servicetekniker söker vi dig som är social och kommunikativ person med ett stort tekniskt intresse och förståelse. Som person motiveras du av att hitta lösningar på tekniska problem som uppstår och hela tiden ha det bästa för kunden i fokus. Du har B-körkort, tidigare erfarenhet av serviceyrket, gärna inom teknik. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med kundrelationer och kundbemötande.

Det är även önskvärt att du

* har fullständiga gymnasiebetyg

* har goda datakunskaper

* behärskar svenska i tal och skrift

* tidigare branscherfarenhet.

Sök tjänsten idag!

I den här rekryteringen samarbetar Team Office med Sigma Recruit och du kommer att bli anställd hos Team Office. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Stefan Larsson på telefonnummer: 0730–846816 eller via e-post: [email protected]. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så fort som möjligt, dock senast 2020-12-08.

Om Team Office.

Team Office Skaraborg arbetar med Copy, Skrivare och Dokumenthantering. Vi vill engagera oss i våra kunders verksamhet och framtid. Vi vill finnas där för att underlätta, effektivisera och kostnadsbespara. När en kund anlitar oss så garanterar vi ett gott utfört arbete med bästa möjliga kvalitet. Engagemang, kundnöjdhet och kvalitet – ord som vi vill sammanfatta Team Office med! Visa mindre